Centrum nápovědy
- virail Österreich
- virail Belgium (DE)
- virail Belgium (FR)
- virail Belgium (NL)
- virail България
- virail en Català
- virail Deutschland
- virail España
- virail France
- virail Magyarország
- virail India (HI)
- virail India (EN)
- virail Italia
- virail Polsce
- virail Nederland
- virail Romania
- Вираил Россия
- virail United Kingdom
- virail USA
- virail Türkiye
- virail Brasil
- virail Portugal
- virail Argentina
- virail Schweiz (DE)
- virail Schweiz (IT)
- virail Schweiz (FR)
- virail 中国
- virail Canada (EN)
- virail Canada (FR)
- virail ประเทศไทย
- virail Việt Nam
- virail України (UA)
- virail України (RU)
- virail ヴィレイル・日本
- virail Ireland
- virail Danmark
- virail Hrvatska
- virail Česká republika
- virail Luxembourg (FR)
- virail Luxembourg (DE)
- virail Ελλάδα
- virail Singapore
- virail Colombia
- virail Australia
- virail Mexico
- virail Chile
- virail New Zealand
- virail Malaysia
Le Mans do Brescia Vlak
Najděte nejlevnější jízdenku pro váš výlet
Zajistěte si svůj lístek ještě dnes a získejte ty nejlepší nabídky!
Le Mans až Brescia od vlak
Cesta z Le Mans do Brescia za vlak je 812,04 km a trvá 13 h 49 min. Denně jede 3 spojů, přičemž první odjíždí v 3:38 a poslední v 12:24. Je možné cestovat z Le Mans na Brescia pomocí vlak již za 6 768,69 Kč nebo až za 7 401,96 Kč. Nejlepší cena za tuto cestu je 6 768,69 Kč.
Nejnižší cena | 6 768,69 Kč |
Doba trvání cesty | 13 h 49 min |
Připojení za den | EuroCity, Italo, TGV inOui, TER, Frecciarossa, Trenitalia, TGV Lyria 3 |
Nejnižší cena | EuroCity, Italo, TGV inOui, TER, Frecciarossa, Trenitalia, TGV Lyria 6 768,69 Kč |
Nejvyšší cena | EuroCity, Italo, TGV inOui, TER, Frecciarossa, Trenitalia, TGV Lyria 7 401,96 Kč |
První odjezd | EuroCity, Italo, TGV inOui, TER, Frecciarossa, Trenitalia, TGV Lyria 3:38 |
Poslední odjezd | EuroCity, Italo, TGV inOui, TER, Frecciarossa, Trenitalia, TGV Lyria 12:24 |
Vzdálenost | EuroCity, Italo, TGV inOui, TER, Frecciarossa, Trenitalia, TGV Lyria 812,04 km |
Odjezd | EuroCity, Italo, TGV inOui, TER, Frecciarossa, Trenitalia, TGV Lyria Le Mans |
Příjezd | EuroCity, Italo, TGV inOui, TER, Frecciarossa, Trenitalia, TGV Lyria Brescia |
Nosiče | EuroCity, Italo EuroCity, Italo, TGV inOui, TER, Frecciarossa, Trenitalia, TGV Lyria |
Vlak Vstupenky od Le Mans do Brescia
Porovnejte ceny a vstupenky od Le Mans do Brescia
Rezervujte předem a ušetřete
Pokud hledáte nejlepší nabídku pro svou cestu od Le Mans do Brescia, rezervace jízdenek na vlak předem je skvělý způsob, jak ušetřit peníze, ale mějte na paměti, že jízdenky v předprodeji jsou obvykle k dispozici až 3 měsíce před datem cesty.
Zůstaňte flexibilní s časem cestování a prozkoumejte cesty mimo špičku
Plánování výletů v době mimo špičku nejenže znamená, že se budete moci vyhnout davům, ale také vám může ušetřit peníze. Flexibilita s vaším rozvrhem a zvážením alternativních tras nebo časů výrazně ovlivní množství peněz, které utratíte za získání z Le Mans na Brescia.
Vždy zkontrolujte speciální nabídky
Kontrola nejnovějších nabídek může pomoci ušetřit spoustu peněz, takže se vyplatí věnovat čas procházení a porovnávání cen. Ujistěte se tedy, že dostanete na letenku tu nejlepší nabídku a využijte speciální ceny jízdného pro děti, mládež a seniory i slevy pro skupiny.
Odemkněte potenciál pomalejších vlaků nebo přípojných vlaků
Pokud plánujete výlet s flexibilním časem, proč se nerozhodnout pro vyhlídkovou trasu? Jízda pomalejšími vlaky nebo návaznými vlaky, které mají více zastávek, vám může ušetřit peníze na jízdence – rozhodně stojí za zvážení, zda se vám vejde do jízdního řádu.
Tip pro virail ✌: Rezervace 10 dní předem ušetří v průměru 10 %.
Nejlepší čas na rezervaci levných vlakových jízdenek z Le Mans do Brescia
Nejlevnější vlakové jízdenky Le Mans - Brescia lze najít za cenu 1 593,65 Kč, pokud budete mít štěstí, nebo v průměru za 2 458,11 Kč. Nejdražší lístek může stát až 3 407,00 Kč.
Najděte nejlepší den pro cestu do Brescia vlakem
Pokud cestujete do Brescia vlakem, chcete-li se vyhnout davům, můžete pomocí níže uvedeného grafu zkontrolovat, jak často naši zákazníci cestují v příštích 30 dnech. Průměrná doba cestování je mezi 6:30 a 9:00 ráno nebo mezi 16:00 a 19:00 večer. Mějte to prosím na paměti, když cestujete do místa odjezdu, protože můžete potřebovat více času na příjezd, zejména ve velkých městech!
Dopravci na této trase
Zjistěte více o dopravcích na této trase.
Vlaky Eurocity (EC) jsou speciálně navrženy pro cestování na krátké a dlouhé vzdálenosti a spojují velká města v různých evropských zemích v rámci rozsáhlé mezinárodní vlakové dopravy. Vlaky Eurocity (EC) provozuje řada národních železničních společností po celé Evropě, včetně Deutsche Bahn (Německo), SNCF (Francie), Trenitalia (Itálie), SBB (Švýcarsko) a ÖBB (Rakousko). Služba Eurocity (EC) nabízí pravidelné jízdní řády a pohodlné spojení mezi významnými městy, jako je Paříž, Berlín, Milán a Vídeň.
Frecciarossa, provozovaná Trenitalia, národní železniční společností, je renomovaná vysokorychlostní vlaková doprava v Itálii. Vlaky FRECCIAROSSA dosahující rychlosti až 300 km/h spojují velká města včetně Říma, Milána, Neapole, Florencie a Turína.
Italo, dceřiná společnost italské železniční společnosti Nuovo Trasporto Viaggiatori (NTV), provozuje vysokorychlostní vlakovou dopravu po celé Itálii. Spuštění vlaků Italo v roce 2012, které jsou konvenční i vysokorychlostní, poskytuje cestujícím rychlé a pohodlné cestování po Itálii. Rychlost 300 km/h zajišťuje pravidelnou a pohodlnou dopravu do velkých měst, jako je Řím, Neapol, Florencie a Milán.
SNCF, francouzská národní železniční společnost, nabízí TER, komplexní regionální vlakovou dopravu. Vlaky TER (Transport Express Régional) spojují města a vesnice v rámci regionů Francie a nabízejí místní dopravu pro dojíždějící a turisty, kteří prozkoumávají regionální kulturu, krajinu a zajímavosti prostřednictvím své rozsáhlé sítě regionálních tras. Vlaky TER jsou pomalejší než vysokorychlostní vlaky, ale nabízejí cenově dostupnější a pohodlnější alternativu pro kratší cesty v rámci regionů.
TGV inOui, který nahrazuje tradiční služby TGV tím, že nabízí moderní modernizaci, je vysokorychlostní vlak provozovaný francouzskými národními drahami, SNCF, který usnadňuje prozkoumání přibližně 50 destinací v sousedních zemích, jako je Belgie, Německo a Španělsko. TGV inOUI je navržen tak, aby cestujícím nabízel větší pohodlí a flexibilitu, s funkcemi, jako jsou prostorná sedadla, Wi-Fi a cateringové služby. Spojuje velká města ve Francii a poskytuje rychlý, pohodlný a pohodlný způsob cestování.
Ferrovie dello Stato Italiane je vlastníkem společnosti Trenitalia, která slouží jako hlavní železniční dopravce v Itálii. Vysokorychlostní vlaky Frecciarossa spojují Milán, Řím, Neapol, Florencii a Turín rychlostí až 300 km/h (186 mph). Frecciargento a Frecciabianca jsou dvě další vysokorychlostní služby, které fungují o něco pomaleji, ale poskytují připojení do menších měst a obcí. Trenitalia provozuje regionální a meziměstské vlaky a zajišťuje mezinárodní spojení do sousedních zemí prostřednictvím vlaků EuroCity.
Typy vstupenek a zařízení od Le Mans do Brescia
Porovnejte různé typy jízdenek a zařízení, které poskytuje EuroCity, Frecciarossa a Italo při cestování z Le Mans na Brescia.
Second Class
S vlaky Eurocity Deutsche Bahn vám jízdenka druhé třídy zaručí cenově dostupnější cestu. Během cesty máte přístup k základním zařízením, jako jsou elektrické zásuvky, klimatizace a barový vozík.First Class
Pokud si přejete pozvednout svůj zážitek z cestování na klidnějším místě s doplňkovými službami, jako jsou nastavitelná sedadla, více místa pro nohy, cateringové služby a výběr sedadel, můžete se rozhodnout pro jízdenky první třídou ve vlacích Eurocity Deutsche Bahn.Standard
Standardní je základní úroveň služeb a zahrnuje pohodlné sedadlo a přístup k základním palubním službám. Coachy 5-8 jsou pro úroveň Standard se sedadly potaženými šedou ekokůží.Premium
Prémiová služba zahrnuje širší sedadlo, více prostoru pro nohy a přístup k dalšímu vybavení, jako je welcome drink a výběr novin. Trenér 4 ve vlaku Frecciarossa 1000 je vyhrazen pro prémiovou úroveň.Executive
Executive je nejvyšší úroveň služeb a zahrnuje veškeré vybavení úrovně Business, stejně jako osobní zábavní systém a gurmánská jídla podávaná oddaným šéfkuchařem na palubě.Business
Business služba je určena pro obchodní cestující a zahrnuje veškeré vybavení prémiové úrovně, stejně jako přístup do vyhrazeného Business Lounge a přednostní nástup. Trenéři 2 a 3 Frecciarossa 1000 jsou vyhrazeny pro úroveň služeb Business.Smart
S chytrou atmosférou zažijte veškerý komfort a služby Itala za dostupnou cenu.Prima
Zažijte to nejlepší z Itala s prostředím Prima, které vám poskytne maximální pohodlí a špičkové služby na celou vaši cestu.Club Executive
Pro ještě luxusnější a relaxační výlet se rozhodněte pro Club Ambiance. Zde vás potěší maximální pohodlí a hýčkání díky prostorným individuálním uspořádáním sedadel.Standard
Vlakové jízdenky TER mají fixní tarif „Tarif Normal“ a platí pro jednu cestu do půlnoci následujícího dne po ověření v automatech na razítka na nástupišti. Některé regiony mohou nabízet slevy mimo špičku.Second Class (The essentials)
Pro praktickou a cenově dostupnou cestu má TGV INOUI dvě tarify pro jízdenky druhé třídy: The Prems Second, cenově dostupnou variantu, a The Second, klasickou druhou třídu. Oba je lze vyměnit a vrátit peníze za určitých podmínek. Jízdenky Prem's jsou perfektní, pokud hledáte nejnižší ceny, začínající na pouhých 15 € a dostupné pro rezervaci až 4 měsíce předem.First Class (The comfort)
Lístky první třídy posouvají vaši cestu na další úroveň a nabízejí zvýšený komfort a exkluzivní výhody, včetně možnosti vybrat si místa v Tiché oblasti. Tato vstupenka navíc nabízí flexibilitu pro vaši rezervaci a poskytuje další výhody funkcím druhé třídy.Business Première (The flexibility)
Business Première nabízí prémiové výhody, jako jsou bezplatné výměny nebo vrácení peněz a exkluzivní vybavení včetně pokročilého Wi-Fi a přístupu do salonků Grand Voyageur, to vše při zajištění flexibility při rezervaci.Popis zařízení
Zjistěte více o různých zařízeních dostupných na palubě každého dopravce na této trase.
Le Mans až Brescia Emise CO2 od Vlak
Můžeme něco zlepšit?